sábado, 15 de novembro de 2014

OS PADRIÑOS LECTORES

APADRIÑAMENTO  E  AMADRIÑAMENTO

Os alumnos de 4ºA manteñen unha actividade  cos alumnos de 1ºA. Esta actividade consiste na relación entre alumnado de cursos superiores cos máis pequenos. No noso caso os alumnos de 4º A apadriñaron aos alumnos de 1ºA.
Viñeron a aula a presentarse e a explicarlles que actividades ían compartir.
Cada alumno de 1ºnivel foi apadriñado por outro de 4º nivel. Hai algún neno que ten dous padriños porque as ratios de alumnos de  cada aula non coinciden. Mentras en 4º nivel hai 24 alumnos en 1º nivel hai 16 alumnos.

   RECIBIMOS AOS PADRIÑOS
          
                       



 Raquel coa madriña Alexandra                                      





Javier coas súas madriñas Paula e Alba
                         




       Paco e a súa madriña Andrea



Martín Casais coa madriña Manuela
        Gabriela coa madriña Sara
Daniel apadriñado por Lucas e Avril
  Aldara amadriña a Cayetana
  Nuno apadriña a Iván
     Nacho e Diego apadriñan a          Ainara
Diego Yrago apadriña a Pablo
            Irea amadriña a Alberto
   Naomi  madriña de Martín          Lozano
  Laura e Inés amadriñan a Oliver
  Roberto padriño de Alexandre
                   Silvia
     amadriñada por  Mariña






Pablo e Teo apadriñan a Adrián




                Paula e Diego son os padriños lectores de Javier





Os primeiros encontros entre padriños e afillados.


Tratando de coñecerse.



Momento distendido de intercambio .



Os padriños e madriñas interésanse polo traballo da aula quedando emplazados para a súa primeira intervención.

VISITA  DOS NOSOS PADRIÑOS

Ao día seguinte o padriño de Adrián e a Madriña de Martín Lozano prepararon unha actividade que os nenos acolleron con ilusión e agrado: Naomi contoulles un conto sobre Os Sentidos e Teo trouxo un traballo feito por un compañeiro da súa clase sobre o Corpo Humano e faloulles das Articulacións. Previamente, o día da presentación, comprobaron na aula o traballos dos seus afillados.
Foron dúas actividades nas que os seus afillados interactuaron.

     
                                                                   
 











Ningún comentario:

Publicar un comentario